به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان)، مهدی صباحی رئیس اداره بازرسی ،ارزیابی عملکرد وحقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات به شهروندان اظهارداشت: طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت با رویکرد سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات کارکنان دستگاههای اجرایی کشور و با هدف دریافت نظرات شهروندان نسبت به عملکرد کارکنان دستگاههای اجرایی در این ادارهکل راهاندازی شده است.
وی بیان کرد: برای کلیه کارکنان شناسه دوبُعدی صادر و در محل خدمتشان نصب شده است و مردم به راحتی میتوانند از طریق تلفن همراه خود نسبت به عملکرد کارکنان نظر دهند.
رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد وحقوق شهروندی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: شهروندان می توانند از ۲ طریق یکی شمارهگیری کُد دستوری و یا اسکن کُد دوبُعدی کارکنان که بر درب ورودی هر یک از واحدهای اداری نصب شده، از طریق گوشی و یا نرم افزار بارکدخوان در نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را از عملکرد آنان به همراه پیشنهادات اعلام کنند.
صباحی افزود: هدف از این سامانه دریافت نظرات مردم در رابطه با شیوه ارایه خدمات توسط کارمندان در قالب تعدادی سوال و دریافت پاسخ آنها در طیف یک تا پنج (یک : بسیارضعیف، دو: ضعیف، سه: متوسط، چهار: خوب و پنچ: عالی) است.